Apple znów wpadło w szał zakupów. Popularna aplikacja na Androida odchodzi teraz na dalszy plan jako szkody uboczne. Dla poprzednich użytkowników to już powinno się skończyć, ale teraz jest nowy okres szubienicy.

jabłko

Oryginalny artykuł z 1 kwietnia 2020 r.:

Apple po raz kolejny wpadło w szał zakupowy – aplikacja pogodowa Dark Sky, która jest szczególnie popularna w USA, a zespół stojący za nią jest teraz częścią uniwersum Apple. Odpowiedni wpis na blogu zawiera informacje na ten temat. Nic nie było wiadomo o cenie zakupu. Są za to trudne decyzje.

Aplikacja pogodowa na Androida na liście hitów Apple

Wersje aplikacji na Androida i WearOS zostaną wycofane, pobieranie nie będzie już możliwe. Usługa dla dotychczasowych użytkowników i subskrybentów potrwa do 1 lipca 2020 r., ale wtedy aplikacja zostanie wyłączona na stałe. W końcu: subskrybenci, którzy są nadal aktywni w tym momencie, otrzymają zwrot pieniędzy. W przyszłości deweloperzy zewnętrzni będą musieli obejść się bez interfejsu programistycznego aplikacji – skończy się to pod koniec 2021 roku.

Aplikacja iOS na iPhone'a, iPada i Apple Watch jest inna – Dark Sky Weather będzie nadal dostępna do pobrania i zakupu w App Store do odwołania. Aplikacja pogodowa kosztuje 3,99 USD w amerykańskim sklepie z aplikacjami. Jednak obecnie nie jest dostępny w tym kraju.

W poniższym filmie dowiesz się, które aplikacje pogodowe są zalecane dla smartfonów iPhone i Android:

Co Apple planuje zrobić z Dark Sky Weather?

Oczywiście pojawia się pytanie: co Apple zamierza zrobić z aplikacją i programistami? Warto mieć nadzieję na nowe innowacje i podejścia we własnej aplikacji pogodowej Apple, z którą w ostatnich latach obchodziliśmy się ostrożnie. Zmiana źródła danych z Yahoo na Weather.com z iOS 8 była ostatnim, większym krokiem. Możliwy wpływ Dark Sky Weather może się tak skończyć, uważa Parker Ortolani z Buzzfeed:

Ale nie ma na to gwarancji. Apple często kupował firmy bez widocznego wpływu na obecne lub przyszłe produkty. Czasami Apple skupia się na utalentowanych programistach, produkt tak naprawdę nie ma znaczenia.

Leave a Comment